Nominacja…


Ponad 3750 wyświetleń…

20 postów

139 lajków na facebooku

137 followersów

2 Candy z nagrodami własnoręcznie szytymi

55 dni istnienia bloga

i teraz pierwsze wyróżnienie – nominacja do nagrody Liebster Award, którą przyznała mi Monika  mieszkająca w Anglii i prowadząca bloga home.me.and.more pełnego energetycznych i cudownych zdjęć oraz apetycznych przepisów- bardzo bardzo dziękuję ❤

Nagroda Liebster jest przyznawana blogom rozkwitającym za tzw „dobrą robotę”, aby je bardziej rozpowszechnić, pokazać innym, że warto tu zaglądać 🙂

lobster-award1

A to moje odpowiedzi na pytania :

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

Pierwsza myśl, żeby stworzyć blog zaświtała mi w zeszłym roku, początkowo na facebooku zamieszczałam zdjęcia swoich prac, pomysłów, inspiracji i dobra znajoma Maja powiedziała, że co ja robię, że takie rzeczy się zmarnują jeśli je tylko będę wrzucać na fb, że koniecznie muszę mieć blog. No i to ona spowodowała, że zaczęłam o tym myśleć, czytać, miałam problemy z ogarnięciem strony technicznej…ale w końcu udało się 14 stycznia tego roku pojawił się pierwszy post , potem kolejne i wpadłam..teraz już chyba jestem uzależniona od pisania postów i mojego bloga, uwielbiam to robić:-)

 
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?
Od kiedy mam dzieci zdecydowanie wieczór, gdy mam czas tylko dla siebie, w domu zapadnie cisza i spokój, nigdzie się nie muszę śpieszyć, mogę wziąść ciepłą kąpiel, nałożyć maseczkę, nakremować się balsamem, poczytać posty na ulubionych blogach i samemu usiąść przy maszynie poszyć coś, czy po prostu nie robić nic..relaksować się i delektować tymi chwilami, które mam tylko dla siebie.
 
3. Wolisz kawę czy herbatę?
I to i to. Ranek zaczynam zawsze od kawy rozpuszczalnej z mlekiem..kiedyś bez cukru ostatnio z 1/2 łyżeczki cukru trzcinowego (chyba mam braki cukru:-). W ciągu dnia piję i kawę i herbatę. Herbat mam w domu mnóstwo, przywożę je z całego świata ( mam earl grey’a z Londynu, herbatę zieloną i w formie kwiatków które rozkwitają w dzbanku z Shanghaju i inne czerwone, zielone, jaśminowe, owocowe, czarne…)
A do kawy ostatnio w pracy kupiłam z dwoma koleżankami ekspress i mogę w pracy popijać pyszną kawę. Nawet zawiozłam do pracy mój własny młynek do mielenia kawy i same ją sobie mielimy, albo gdy przyjdzie student i musi poczekać to dostaje zadanie bojowe mielenie kawy:-)
 
4. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
Zawsze lubiłam Morze śródziemne i jego okolice, ogólnie miejsca gdzie jest ciepło, można zjeść dużo warzyw i owoców, napić się dobrego wina siedząc w klimatycznym ogródku z widokiem na morze, albo ruch i przechodniów…
W te wakacje mam nadzieję, że mi się uda pojechać do siostry która mieszka w Norwegii i spędzimy więcej czasu razem.
Ogólnie nie planuje zbytnio bo ostatnio wiele planów mi się nie udało przez nieprzewidziane wypadki, choroby itp…Ale mam nadzieję że te wakacje będą inne.
 
5. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
Klimat świąt zawsze bardziej czuję w Boże Narodzenie. Od małego w Wielkanoc wyjeżdżałam z rodzicami, dziadkami w góry do Bukowiny Tatrzańskiej najczęściej i tam spędzaliśmy święta. Muszę ten zwyczaj wprowadzić też w mojej rodzinie. Wtedy Boże Narodzenie to święta bardziej rodzinne, domowe, a Wielkanoc odpoczynek poza domem.
 
6. Wolisz leżeć w wannie czy szybki prysznic?
Ostatnio coraz częściej prysznic bo ciągle mało czasu..Ale uwielbiam wylegiwać się w wannie, z książką, gazetą, tak długo aż wychodzę cała pomarszczona. Mam różne pachnące płyny do kąpieli, a od męża dostałam super pieniące, pachnące kule..
 
7. Pies czy kot?
Nie mam żadnego. Ale gdybym miała mieć to psa, jakoś bardziej wydają mi się przyjacielskie dla człowieka. Koty źle mi się kojarzą bo mój syn miał opiekunkę której córka trzymała w domu chyba z 20 kotów..i taki zapach z sobą przynosiła czasami na rzeczach że nie do wytrzymania, brrr.
 
8. Jesteś „skowronkiem” czy „sową”?
Raczej „sową”, zdecydowanie wolę pracować wieczorami, nocami, a rano chętnie spałabym długo. Chociaż od kiedy mam dzieci to raczej awykonalne..Na przykład od ostatnich dwóch dni moje dzieci budzą się o 5.30 i tym samym budzą mnie, uff. Nie wiem co im się stało bo zwykle do tej 7 godziny spały jak nie musiały wstawać rano. Mam nadzieję że to chwilowy wybryk bo inaczej zamienię się chodzące zombi z workami pod oczami. Na razie pomagają płatki kolagenowe pod oczy L’Biotica ale na jak długo..Dlatego wczoraj stałam się skowronkiem bo padłam spać o 21 i spałam do 5.30.
 9. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
Uwielbiam szyć różne rzeczy do domu, odnawiać przedmioty, malować, robić przecierki, wszystko to dzięki mój dom staje się piękniejszy, bardzie przytulny i taki jak to sobie wymarzyłam…A czasami po prostu siedzieć i zagłębić się w świat opowieści, postów, wpisów różnych cudownych osób, które poznałam dzięki swojemu blogowi, dzięki fb.
 
10.Twój ulubiony kolor to….
Zielony , zielony , zielony wie o tym cała moja rodzina, przyjaciele:-) Zielone mam rzeczy, sweterki, spódnice, rajstopy, torebkę, płaszcz wiosenny, buty, cienie do powiek, bieliznę i wiele wiele rzeczy również ściany w salonie, czy niektóre rzeczy Kuby i Tosi…A w pamięci mi zapadła piosenka którą nuciła moja babcia jak byłam mała „ściskając w ręku kamyk zielony…”
 
11.Ulubiony sposób na wypoczynek to…
Jeśli mam czas i pieniądze uwielbiam kupić sobie nowe rzeczy, czy coś do domu… Uwielbiam też spotkania z przyjaciółmi..ostatnio rzadko gdzieś wychodzę, jakiś taki domator się zrobiłam, to też spowodowane pracą mojego męża który dużo jest poza domem i za bardzo nie mam kiedy wyjść, bo dzieci itp…
Chciałabym bardzo wrócić do spinningu, jeszcze zanim urodziłam Tosię chodziłam regularnie na spinning i inne ćwiczenia..Nawet startowałam w maratonie spinningowym, rewelacja. Chociaż teraz jakaś leniwa się zrobiłam..no i ciągle inne sprawy ważniejsze.
Wiem że niektórzy stwierdzą co to za wypoczynek! Ale naprawdę dzięki temu byłam wypoczęta, zrelaksowana.
Aktualnie moim ulubionym sposobem na wypoczynek jest mój blog :-)))
No to się napisałam ufff..:-)
Co do nominacji kolejnych blogów nie mam ich 11..
Bo większość z tych które śledzę to blogi które mają dużo obserwatorów i na pewno nie są blogami rozkwitającymi. Albo są to takie które właśnie były nominowane …

Ale spośród tych mniej rozpowszechnionych chciałabym nominować 3 blogi:

1. Wieczorem pisane – Blog Kasi pełen ciepła, miłości i wspaniałych zdjęć
2. Portki na szelkach – Blog Entomki , śliczne zdjęcia, posty mające zawsze w sobie to małe „coś” co przyciąga naszą uwagę.
3. Kollale– marka pewnie większości z Was znana cudowne spineczki, opaski a ostatnio również sukienki, spódniczki. Ale blog jest od niedawna ..a ma piękne zdjęcia Michasi w tym co zrobiła jej mama:-)

A o to moje pytania:

1.  Jak sobie wyobrażam swój blog za jakiś czas i dlaczego go prowadzisz?
2.  Ile masz par butów w swojej szafie?
3. Rozmowa czy smsy?
4. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?
5.  Jakie jest twoje marzenie?
6. Co ważnego planujesz w najbliższej przyszłości?
7. Być rodzicem to…
8. Czego w sobie nie lubisz?
9. Czego najbardziej nie lubisz w innych..
10. Jak spędzasz wolny czas?
11. Twoje 3 mocne cechy/strony?
Jeszcze raz dziękuję za nominację i mam nadzieję że znajdziecie czas żeby w wolnej chwili odpowiedzieć na pytania:-)
Pozdrawiam ciepło!!!

12 thoughts on “Nominacja…

    • Dziękuję Kasiu, można powiedzieć że ty zapoczątkowałaś ten łańcuszek dając nominację Monice 🙂 No troszkę więcej opowiedziałam o sobie to fakt..choć w niektórych postach też było już dość osobiście u mnie …Pozdrawiam ciepło i miłego dalszego blogowania. Jesteś na mojej liście blogów gdzie zaglądam

      Lubię to

  1. Asiu, cieszę się,że doceniasz mój blog, że podobają Ci się nasze zdjęcia, ale postanowiłam na początku, że nie będę przyjmowała żadnych nominacji…. mam nadzieję, że to zrozumiesz …. pozdrawiam

    Lubię to

  2. Pingback: Trochę o mnie… | myhomeandheart

  3. Pingback: Czasami wariatka…tak mi się zebrało | myhomeandheart

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

