wtorek – mój twórczy dzień…


Są dni kiedy wydaje mi się, że żadna siła mnie nie podniesie  z łóżka, włączam drugą, trzecią drzemkę i potem z obłędem biegam po domu, żeby zdążyć…

Czasami budzę się przed budzikiem, wstaję i spokojnie zjadam śniadanie, popijam kawkę

Rano trzeba pomóc założyć dwie pary rajstopek, założyć dwa szaliki i czapy, nakremować dwa buziaki plus trzeci własny, pamiętać o rzeczach dla jednego dziecka, drugiego, dla siebie, ale kto jak kto mama logistyk przeważnie jakoś sobie z tym radzi:-)

Chociaż jeśli muszę po raz nasty prosić o to żeby się dzieci ubierały, pośpieszyły, że wychodzimy do wychodzę z siebie…

Są ranki kiedy budzę się z wciśnięta pomiędzy moje dzieci..bo zły sen, bo pić się chciało, bo u mamy w łóżku cieplej.

Dziś też w łóżku z założenia dwuosobowym nad rankiem tłoczyła się nasza czwórka.

I jeszcze całe naręcze pluszowych przyjaciół dzieci…

Pomimo że się nie wyspałam wstałam w super nastroju, bo dziś był mój jedyny w tygodniu wolny dzień, po zawiezieniu dzieci do przedszkola czekała mnie lista zaplanowanych spraw…

Bardzo pozytywnie działa na mnie tworzenie, wymyślanie i potem jeszcze pisanie o tym Wam tutaj kochani..

Tyle mam pomysłów i ciągle rodzą się nowe.

Nie wiem czy to też zbliżająca się wiosna, ale aż mnie roznosi energia!

Dzisiaj w piekarniku wylądował sernik z malinami, jego zapach roznosi się do tej pory po mieszkaniu i mówię Wam nie ma nic wspanialszego w taki pochmurny dzień jak kawałek ciepłego sernika z malinami plus kawa z brązowym cukrem i mlekiem…mhmmm przepyszne.

Pomalowałam skrzyneczkę, w której trzymam świeczki i sprawdziłam technikę odbijania wzorów na drewnie i materiale. To naprawdę działa!!

Wzór, napis należy wydrukować w lustrzanym odbiciu na drukarce laserowej (z tym jakbyście mieli problem to należy sobie zainstalować PDF Creator, i potem znalezioną grafikę puścić na druk przez Creatora i tam ustawić żeby było lustrzene odbicie, zapisać i wydrukować na drukarce).

Potem przykleić wydruk do materiału (lub drewna) taśmą malarską, potrzeć delikatnie  kawałkiem materiału nasączonym w rozpuszczalniku Nitro odkleić i gotowe. Na końcu materiał jeszcze przeprasować.

Ja z tego co robiłam mam zamiar zrobić personalizowane wszywki i uszyć poduchy…poduchy będą jeszcze częściowo haftowane…na pewno Wam je pokaże.  Grafikę szukałam po blogach, na pinterest itp..nad tym muszę jeszcze posiedzieć żeby znaleźć więcej fajnych rzeczy. Jak znacie fajne linki piszcie!

Nakleiłam też dawno już kupiony cytat na korytarzu, wygląda super :-)) trochę trzeba się namęczyć z każdą literką, ale efekt warty tego.

261

262

269

263

264

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

265

266

267

OLYMPUS DIGITAL CAMERA268

Przepis na sernik to moja zmodyfikowana wersja kilku przepisów:

Spód: paczka ciastek Digestive, ok 60 g masła ugnieść ja dodałam jeszcze łyżeczkę wody. Wykleić ciastem blaszkę, ja użyłam ceramiczną formę z Duki.

Ciasto: 1 kg sera sernikowego (waniliowy z lidla), 250 g serka mascarpone, zmiksować z 50 g cukru pudru, 75 g mąki pszennej. Powoli dodawać 6 jajek, miksować, na końcu maliny (ja użyłam z kompotu własnej roboty). Piec 90 min w temp. 160 stopni. Można podawać jeszcze na wierzchu z malinami..przepyszny…

A na dole na zdjęciu to dostawa wiosennych materiałów od  Little Funky. mam w planie z nich szyć ozdoby wiosenno-świąteczne i dla dzieci też coś:-) ale o tym niedługo.

I tak mi minął twórczo mój wolny dzień, jutro znów praca, praca i w biegu dzień. Ale dzięki dziś będę naładowana pozytywnie przez kilka dni na pewno 🙂

16 thoughts on “wtorek – mój twórczy dzień…

  1. Swietne te napisy na materiale..Na sernik nie moge patrzec bo cieknie mi slinka, nalezy on
    do tego rodzaju co mimo ze pekasz ciagle masz na niego ochote ( probowalam i jest pyszny 🙂 Materialy piekne ,pomysl z napisem na korytarzu rewelacja, na zywo wyglada lepiej niz na zdjeciu. Kazdego dnia Wam zycze zgodnego z tym mottem 😉 Mysle,ze nie bedzie problemu bo nie da sie go przeoczyc wchodzac do domu ;))

    Lubię to

    • Zyskałaś Paulina fuchę degustatora moich wypieków;-) Z napisami na materiale będę jeszcze więcej wymyślać i testować, zobaczymy co wyjdzie. A motto masz rację nie da się przeoczyć więc mam nadz będziemy się go trzymać:-) Pozdrawiam ciepło!!

      Lubię to

  2. Cieszę się, że udało Ci się zrobić tyle zaplanowanych spraw 🙂 I zazdroszczę tej pozytywnej energii 🙂 Prześlij trochę 😉 Ale bym zjadła taki sernik!!! Mniam! To moje ulubione ciasto 🙂

    Lubię to

    • Zapakuję w paczkę i z chęcią trochę Ci wyślę:-)) Bo czasami tak mnie roznosi że aż tłukę szklanki w pośpiechu.. .A sernik naprawdę polecam jest przepyszny, właśnie wzięłam dziś do pracy w pudełku i w przerwie zjem do kawki. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!

      Lubię to

    • Dziękuję!! Napisy Monika naprawdę łatwo zrobić i można testować na różnych materiałach, drewnie nawet na szkle. No i co najważniejsze nie spierają się 🙂 Pozdrawiam ciepło

      Lubię to

  3. Matko! Asiu! Te napisy na materiale są SUUUUPER. Coś czuję, że złożę u Ciebie zamówienie na nie 🙂
    U mnie rano przed wyjściem też jest masakra – kremowanie trzech twarzy (czwarta na szczęście zostaje w domu ;-)), trzy czapki itp, itd. A tuż przed wyjściem „ja chcę siusiu”, „poproszę pić”, jednemu spakować do szkoły materiały na wyklejanie piesków (wczoraj w nocy kulałam kulki z waty na pudla), drugiemu uszykować strój galowy na przedstawienie do przedszkola, a trzeciej włożyć do ręki ukochaną „kakę” bez której w przedszkolu źle. Ehh, samo życie.. Ale za to jakie kolorowe i ciekawe! Buziaki!

    Lubię to

  4. Z napisami będę jeszcze eksperymentować, z moich prób chcę uszyć poduchy część z naszytą aplikacją, część z dodatkiem haftów, już mam głowie tylko w wolnej chwili usiądę i będę tworzyć. Potem Ci się pochwalę i pewnie możesz zamawiać..Ciebie Asiu to ja w ogóle podziwiam bo dla mnie to kosmos czwórka dzieci, jak z moją dwójką czasami mam dość. Ale prawdą jest to,że Asie ze wszystkim sobie dadzą radę o czym wiemy od lat:-)) Dlatego tak świetnie sobie dajesz radę. Buziaki i uściski kochana

    Lubię to

  5. Już tu wczoraj byłam i szczegółowo studiowałam twoje zdjęcia!! Uwielbiam je !! Można wypatrzyć na nich dużo pięknych rzeczy ! Zaczęłam też pisać komentarz ale mi dzieci przerwały. ja bardzo żałuję, że nie mam dostępu do laserowej drukarki! U nas nie potrzeba nitro ale cytra soli taki środek do czyszczenia, pachnie ładnie cytrynowo;) Kupiłam sobie no ale bez drukarki nie wychodzi;)
    Piękny ten napis z zasadami! Ja sobie tworzę taki na deskach on dłuższego już czasu, ale jakoś ostatnio mam mało energii i Ty mnie zawstydzasz ze swoją;):):)

    Lubię to

    • Czytałam kiedyś o tym środku cytra soli, ale kurcze chyba go w Polsce nie można dostać…A co do drukarki możesz zawsze u znajomego kogoś druknąć, albo w zwykłym punkcie takim „ala” ksero. Co ty mówisz Julitta że ja Cię zawstydzam energią, u mnie tylko dwoje dzieci i też są dni gdy padam na twarz. Dziękuję za ciepłe słowa, zdjęcia ciągle ulepszam..uwielbiam je robić zwracając uwagę na różne drobiazgi:-)

      Lubię to

  6. ha, znalazłam opis poduchy, cudo! nie wiem, skąd bierzesz tyle energii na ciasta, ciasteczka, dekoracje i wszystkie rzeczy, które jesteś w stanie zrobić podczas jednego dnia, podziwiam (ja to chyba za leniwa jednak jestem :))

    Lubię to

    • To się nazywa Ola chwilowy pęd twórczy jak mnie ogarnie nie mogę się opanować :-)) Ale są dni że też leżę na kanapie po pracy i nie mam siły nogą ruszyć…Też kiedyś muszę zrobić post o lenistwie żeby nie było że jakaś nienormalna jestem 😉

      Lubię to

  7. Asiu, dziękuję ci za twoje posty i w ogóle za stworzenie tak wspaniałego bloga. Za oknem zimno, w pracy atmosfera paskudna a tutaj inny świat, pełny ciepła. Od razu chce się działać, tworzyć ale niestety często się kończy tylko na chęciach bo brak czasu:-) Trzymam kciuki i życzę tobie żeby twoje pomysły się nie kończyły i zapał do tworzenia się nie zmieniał. Mam nadzieję że wkrótce się zobaczymy. Uściski:-)

    Lubię to

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

