zdjęcia tworzą dom


Jak dla mnie zdjęcia tworzą ciepło domowe i je uwielbiam..te w ramkach, na lodówce, na sznurkach, na komodzie, na ścianie, na biurku, w albumach, w szufladzie…
 
Pewnie dlatego tak pokochałam sesje zdjęciowe z moimi dziećmi bo okazało się że zdjęcia mogą być więcej niż piękne, że ktoś robi mi zdjęcia jakich sama nie umiem zrobić i pozwala zachować uśmiech moich dzieci w taki sposób, że potem nie mogę się napatrzeć na ich oczy, uściski i te cudowne momenty zatrzymane na klatkach zdjęć, potem te zdjęcia wywołuje, oprawiam..
 
Mam również całą kolekcję zdjęć, które pokazują moją prababcię, pradziadka, dziadków, rodziców, mnie i moją siostrę, moje dzieci…upływ czasu, pierwszą komunię, ślub, chrzciny, wspólne wakacje, święta, niektórych osób już nie ma, ale pozostały zdjęcia, dzięki temu mogę pokazać je moim dzieciom opowiedzieć jak wyglądał dom mojego dzieciństwa, gdzie spędzałam najwięcej czasu z moją siostrą bliźniaczką, jak wyglądały króliki które hodował mój dziadek, a jak kwiaty które dostałam na 18tkę, jak ich ich mama wspinała się na Rysy, jak zwiedzała Shanghaj i opalała się na Hawajach, jak jeździła na łyżwach na jeziorze nad Rusałką…
Uwielbiam przeglądać zdjęcia, znajdować dla nich ładne ramki, oprawiać wieszać, wklejać do tradycyjnego albumu na narożniki, drukować opisy…Ostatnio poznałam swojego kuzyna który przysłał mi zdjęcia z młodych lat moich dziadków i też się nimi zachwyciłam bo niektóre  z nich widziałam pierwszy raz w życiu.
ślub brata mojego dziadka, nad parą młodą moi dziadkowie z małym tatą

ślub brata mojego dziadka, nad parą młodą moi dziadkowie z małym tatą

 
 
komunia mojego taty:-)

komunia mojego taty:-)

Stare ramy od zdjęć, które znalazłam na pawlaczu jeszcze po mojej prababci robią u mnie w domu jako ramy do luster, a także jedną mam schowaną i czeka na swoją kolej bo chcę z niej zrobić coś oryginalnego, ale o tym opiszę dokładniej innym razem jak skończę pracę..poniżej wybrane zdjęcia które są w moim domu, część czeka na nowe ramki jeszcze, np w sypialni mam duże zdjęcia Tosi i Kuby z sesji od Mimi Photography wywołane ale mam dla nich w planie zamówić białe stylizowane na retro ramki białe drewniane, ramki można ozdobić koronką (ja tak zrobiłam przykleiłam ją na klej na gorąco), no i moje ulubione zdjęcia zawieszone na sznurku na klamerki wyglądają w salonie przepięknie.
 
 
zdjecie_22zdjecie_52zdjecie_1zdjecie_42zdjecie_32zdjecie_3zdjecie_53zdjecie_34zdjecie_46zdjecie_28zdjecie_21zdjecie_27
  DOBREJ NOCY !!!

4 thoughts on “zdjęcia tworzą dom

  1. Tez uwielbiam zdjecia,moge ogladac je ciagle od poczatku. I te stare w albumach i nowe w komputerze. Super wygladaja u Ciebie te na sznurku…:) A ramka z Tosi zdjeciem – cudo 😉

    Polubienie

  2. U mojej mamy jest kilka albumow ze zdjeciami z jej mlodosci, moj gdy bylam niemowleciem i maluszkiem, nieraz je wertuje i przegladam 🙂
    sama tez mam sporo albomow ze swoimi zdjeciami, a teraz i zdjeciami dzieciakow, ostatnio wyrzucam sobie,ze nie moge sie zabrac za wybranie zdjecdo ramek, bo chce zrobic jedna sciane zdjeciowa, mam juz kilka ramek w odcieniach srebra i nie moge sie zebrac w sobie, ale chyba w koncu to zrobie, bo az wstyd!!!
    podoba mi sie pomysl ze zrobieniem ramy ze sznurkami, mamy tu jeden secon hand, tam nieraz za grosze sa ramy, obrazy i zdjecia, moze cos znajde, pare ozdobnych klamerek i bedzie super dekoracja.

    a mnie sie marzy sesja w makach, chabrach i w ogole w jakims pieknym plenerze 🙂

    a Twoje zdjecia Asiu sliczne!!!

    Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

