dom i otaczanie się tym co piękne


Na moim blogu chciałabym pisać o tym dzięki czemu dom może stać się naprawdę domem, ciepłym, przytulnym i pięknym przynajmniej w moim rozumieniu…pokazać wam jak realizuje swoje pasje szyjąc, malując i wymyślając różne rzeczy dla siebie, do domu, czasami trochę tego co w kuchni się u mnie dzieje, a także to co bardzo ważne w moim życiu czyli moje dzieci:-)

Uwielbiam zbierać, tworzyć, zmieniać i otaczać się przedmiotami pięknymi, mającymi w sobie „duszę”, dającymi domowi ciepło i przytulność. Przeszukując net, przeglądając różne blogi udało mi się zdobyć mnóstwo cudownych rzeczy między innymi z takich miejsc Domilkowy Domek , Czary z drewna, Z Aniołami żyje się lepiej. i wiele wiele innych. Zagościły w moim domu trzy prześliczne anioły szyte przez Agaphcię, drewniany napis eat od Aleksandry realizującej swoje pasje wśród wiórów z drewna, desek i sęków:-).  Jako uzależniona od kolekcjonowania sznurek, tasiemek, wstążeczek mam kolekcję taśm od Scandiloft

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Eat

Na razie zdjęcia które załączam nie są takie jak bym chciała bo mój Mikołaj od dwóch lat nie chce mi dać lustrzanki chyba jestem wyjątkowo niegrzeczna…Ale niedługo coś wymyślę 🙂  Tak naprawdę ten blog by nie powstał gdyby nie pewna osoba, szalona tak jak ja (pewnie dlatego ją uwielbiam), która jako pierwsza podsunęła mi ten pomysł, dzięki niej mam cudowne zdjęcia z dziećmi i na pewno będą kolejne…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Czasami robimy zwykłe codzienne rzeczy i nagle okazuje się, że może warto podzielić się tym z innymi, stworzyć coś własnego. Bo poza tym co musimy robić każdego dnia, nawet jeśli to kochamy i lubimy każdy z nas musi mieć te kilka minut, czasami więcej tylko dla siebie kiedy możemy zapomnieć o codziennych problemach i z wypiekami na twarzy do nocy realizować skryte ale tylko nasze pasje. Są dni że od rana czekam na wieczór kiedy dzieci pójdą spać i będę mieć ten czas TYLKO dla siebie kiedy będę mogła pomalować skrzynkę, uszyć serwetki a czasami tylko zagłębić się w świat tego co robią inni żeby zaczerpnąć inspiracje dla siebie.

Mam nadzieję że uda mi się ogarnąć wszystkie tajniki techniczne żeby ten blog wyglądał dokładnie tak jak chcę:-) może niektórzy z was bardziej doświadczeni mi pomogą.

napis

10 thoughts on “dom i otaczanie się tym co piękne

Tutaj możesz dodać komentarz :-)

