Kuchenka dla dzieci _nasza własna wyjątkowa


Jakiś czas temu kupiłam na allegro stary nocny stolik, przyszedł cały w kurzu, z dziurami po kornikach, brudny i brzydki..Ale oczami wyobraźni widziałam że powstanie z niego kuchenka do zabawy dla moich dzieci.

Początkowo miał być to prezent na urodziny dziewczynki ale się nie wyrobiłam..

Miałam sama szlifować, ale czasu zabrakło i znajomy stolarz pomógł drzwiczki zamienić w piekarnik, dodał elementy drewniane, tył, półeczkę, wyszlifował

A ja już wszystko pomalowałam, polakierowałam, dodałam elementy wyposażenia od dłuższego czasu zbierane, kupowane.

Uszyłam dwie ściereczki i chwytak do garnków.

Kuchenka stoi gotowa, jest śliczna. Moje dzieci zachwycone. Na razie stoi w salonie, bo u dzieci w pokoju miejsca brak. Ale stanowi piękny element dekoracyjny.

Mama zadowolona bo mamy pięknie, dzieci bo jest nowe miejsce do zabawy. Czego więcej trzeba.

IMG_4337 do postu small

IMG_4310 do postu small

IMG_4309 do postu small

IMG_4308 do postu small

IMG_4316 do postu small

IMG_4351 do postu small

IMG_4355 do postu small

IMG_4326 do postu small

IMG_4327 do postu small

IMG_4349 do postu small

IMG_4359 do postu small

IMG_4388 do postu small

IMG_4329 do postu small

IMG_4330 do postu small

IMG_4323 do postu small

IMG_4313 do postu small

IMG_4392 do postu small

IMG_4384 do postu small

A co mamy w kuchence:

Kuchenka powstała ze starej szafki nocnej – allegro

drewniane garnki,- kraina ekozabawek (niestety już niedostępne)

zestaw do kuchni – łyżka drewniana i łopatka, noże aluminiowe; metalowe pudełko z drewniany ciasteczkami, mały ketchup drewniany, siatka na zakupy- Latawce dmuchawce

drewniane sztućce, kubeczek z melaminy miętowy, papierowe słomki, kolorowe mieszadełko – Scandiloft

czerwona latarka ala młynek, drewniane miski , zestaw kucharza – foremki metalowe do ciasta i mały wałek- Ikea

czajnik czerwony metalowy i zestaw kuchenny łyżki, widelce, łyżka, łopatka  – kupione w hurtowni z zabawkami w Poznaniu

Ściereczka miętowa, chwytak do garnków i ściereczka w ciasteczka – uszyte przeze mnie

Filcowe jedzenie – Locofilc

filcowe jedzenie i lody na patyku – Mademyself

gałki serduszka i kwiatowy metalowy przesiewacz do mąki – pretty home

szydełkowy pojemnik  z pokrywką – ScandiShop

drewniana kasa, waga z odważnikami i owocami – Trendysmyk

Z czasem pewnie jeszcze jakieś drobiazgi będa dodawane do naszej kuchni- coś filcowego, drewnianego i pięknego.

22 thoughts on “Kuchenka dla dzieci _nasza własna wyjątkowa

  1. Asiu piękna 🙂
    Ale ten czajnik mnie zauroczył, ile ja się takiego naszukałam i nic… Jeśli jakieś metalowe znajduje to w zestawie z garnkami, a zestawów już nie chce. Powiedz mi czy jest szansa, abyś podała mi jego firmę albo namiar na niego? może bym znalazła gdzieś w internetach albo niedaleko nas?

    Polubienie

    • kolor to pudrowy róż jasny. Dziękuję Ci. Wiesz że mnie zainspirowała między innymi Wasza piękna kuchnia. Jeszcze mi się marzą takie pojemniki malowane jak ty masz może kiedyś nam namalujesz Zanka:-) Uściski

      Polubienie

Tutaj możesz dodać komentarz :-)