sowa poducha

Zwykły wpis

Już jakiś czas temu pokochałam materiały, ich różnorodne wzory, kolory, tasiemki i kupowałam różnej wielkości kawałki materiałów tylko po to żeby je mieć jak będę chciała coś uszyć. Miałam przerwę w szyciu bo nie było czasu, nie było maszyny, nie było pomysłu, ochoty, ani wiary w siebie. Aż pewnego dnia pojawiły się w Lidlu w promocji maszyny, zwykła, prosta w obsłudze, dla początkującej idealna – model Silver Crest. Moja rodzina widziała we mnie potencjał i pewnie też przyszłą krawcową..dorzucili parę groszy mój tata, mąż no i mam maszynę. Nie jest to ideał pod względem wyboru ściegów ale na razie może być. Ściegi overlokowe jeżdżę ćwiczyć i robić w Nitce kawiarence szyciowej na ich maszynach Janome, znacznie bardziej wypasionych niż moja. Gdybyście chcieli trafić do Nitki zobaczcie tutaj . To właśnie tam uszyłam po dłuższej przerwie spódniczkę dla Tosi razem z dwoma przesympatycznymi osobami.

Pewnego dnia ujrzałam cudowną sowę i zamówiłam ją dla Tosi..urzekły mnie kolory, miękkość materiału. Wraz z sową do kompletu Tosia ma na swoim łóżeczku kocyk. Kocyki i sowy robi Little Sophie , możecie tam zajrzeć prześliczne kolory, wzory. OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tak sobie pomyślałam a może uszyć taką sowę samemu? Zamówiłam na allegro polar minky, kupiłam cudowną flanelę od Kaufmana w Nitce, zapakowałam do kartonu i czekały sobie, czekały no i nadszedł dziś ten dzień. Maszyna została wyciągnięta, z materiału wykroiłam coś ala sowa, z filcu oczki i nosek, część zeszyłam ręcznie, część na maszynie, poduchę wypchałam wypełnieniem ze zwykłej poduszki z Ikei i oto co powstało. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

uszyta sowa

uszyta sowa

mięciutki minky przytulaśny

mięciutki minky przytulaśny

Od jutra Kubuś będzie się przytulał do nowej sówki, obiecałam mu ją dzisiaj, wybrał sobie kolor minky i zaakceptował moje pomysły kolorystyczne:-) ciekawa jak jutro oceni moje wysiłki, a wy co myślicie? jak na pierwszą uszytą sowę może być?

Kolejną moją pasją poza materiałami, nitkami są książki….od typowo poradnikowych: Wielka księga szycia, proste i modne szycie też takie które cieszą oczy swoimi pomysłami, fotografiami i odkrywają tajniki, w których się można zakochać bo ja się zakochałam i na pewno nie jedno z nich uszyję. Zostały wydane przez wydawnictwo Buchmann pod tytułami “Przytulne dekoracje“, “Radosne dekoracje” i “Dekoracje na Boże Narodzenie“. Książki dostępne są m.in. w Empiku i innych większych księgarniach i  zawierają wykroje tilda, które oryginalnie były w różnych książkach Tone Finnanger. W środku znajdują się wykroje, cudowne zdjęcia, mam je wszystkie trzy, teraz na czasie raczej dwie z nich bo święta już nam minęły.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Może mój wpis zainspiruje niektórych z was  do szycia:-) Miłego wieczoru kochani!!!

Polecam sklepy z materiałami takie jak Szmatka ŁatkaRobin’s Patchwork, Nitka o której pisałam powyżej, allegro i ebay, Ikea (tam można znaleźć fajne materiały zwłaszcza na zasłony, obrusy). Tam wiem bo kupowałam jak polecacie coś innego piszcie:-)

a to napis w salonie u mnie w domu..zakochałam się w nim i stwierdziłam że muszę mieć:-)

a to napis w salonie u mnie w domu…

Informacje o Asia

mama dwójki szkrabów Tosi (3latka) i Kubusia (6 lat) pracująca naukowo (cokolwiek to znaczy), a w wolnych chwilach lubiąca działać twórczo, mająca mnóstwo pomysłów i pasji które chce realizować.

12 responses »

    • komentarz mojego dziecka bezcenny, zasypiając przytulony do sowy stwierdził że to jego najulubieńsza podusia i taka mięciutka:-)) i przespał całą noc przytulony do niej.

    • Oczywiście Monika wszystko co mama zrobi sama jest cudowne prawda ? ;-) Twoje dzieci też pewnie są przeszczęśliwe jak coś zrobisz dla nich sama

  1. Sowa przesliczna, moje dzieciaki by ja zatulily na amen, a Ines dodala do kolekcji straznikow swojego lozka :) ja sama o sobie twierdze, ze nie mam cierpliwosci do szycia i juz! bo jak tylko cos idzie nie po mojej mysli, to zaraz sama na siebie i na rzecz ktora mi nie wychodzi sie wsciekam ;)

  2. Super, fajnie tworzyć coś samemu dla dziecka :-) Ja kilka razy robiłam przymiarki do maszyny, ale ona mnie chyba nie lubi :-( Czasem coś ręcznie uszyję

    • To może maszynę inną trzeba wypróbować ? :-) Ja też ręcznie szyłam, ale jak odkryłam o ile szybciej to można robić na maszynie to ręcznie szyję to co naprawdę muszę. Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!!!

Dodaj komentarz

